13 Aralık 2013 Cuma

Desenli kumaştan eşofman

Buradaki kapüşonlu ceketin kumaşından bir de eşofman diktim.Sırf dikişe merakımdan birkaç tane burda dergisi aldım.Çok ta hoşuma giden modeller oldu fakat bir de kalıp çıkarmayı öğrenebilsem çok güzel olacak.Bu yüzden burda dergilerini kullanmayı öğrenene kadar kendi kıyafetlerimi kalıp olarak kullanıyorum.                
                                             
 

                                                                                                                                                                  Görüldüğü gibi kumaşı ikiye katlayıp şu an giydiğim bir eşofmanımı üstüne koyarak yine dikiş paylarını hesaba katıp kestim.İlk başta ağlarını birleştirdim.Yan dikişleri de kapatıp kalınca bir kemer kıvırdım ve bebek lastiği geçirdim.Sanki yapılması en zor şeymiş gibi gelirdi bana pantolon veya eşofman dikimi.Aslında o kadar kafa karıştırıcı değilmiş.Tabi fermuar ve cep konularını saymazsak:)İnşallah zamanla öğreneceğim hepsini..
                    

                                                       
                                              
 



11 yorum:

  1. Hoşgeldiniz diycem ama sizin zaten çoktan alışık olduğunuz bir ortam...:) Yeni bloğunuz hayırlı uğurlu olsun...Yukarıdaki kumaşın aynısından kızıma tayt dikmiştim ben de. Google plus da paylaşmıştım...güle güle kullansın kızınız...:)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol özgücüm bende görmüştüm senin paylaşımını:) sevgiler benden

      Sil
  2. Güzel olmuş.Elinize sağlık.
    Bloğunuz hayırlı olsun takipteyim :) Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun canım. Güzellikler çıkarmaya başlamışsın.ellerine sağlık. Dikiş aşkı böyle bir şey sarıp sarmalıyor insanı:) izlemedeyim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok guzel olmuş oldukça muntazam görünüyor desen de hoş emeklerıne sağlık yenı blogun hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun yeni bloğunuz :) bende yeni başladım sayılır dikişe..şuan örgü daha cazip geliyo..eşofmanın çok güzel olmuş emeğine sağlik..

    YanıtlaSil
  6. yeni bloğunuz hayırlı olsun bol paylaşımlı yıllar dilerim...

    YanıtlaSil
  7. Yeni blogun Hayirli olsun canm.ellerine saglik basarilariyin devamini diliyorum..

    YanıtlaSil
  8. Hepinize çok teşekkür ediyorum arkadaşlar yorum yazan elleriniz dert görmesin:)

    YanıtlaSil