1 Kasım 2014 Cumartesi

Basit bluz kalıbıyla salaş hırka kesimi

 Arkadaşlar öncelikle birşey hatırlatmak istiyorum ! Yayınlara (postlara) benim gibi telefondan giriyorsanız görüntünün hiç iç açıcı olmadığının farkındayım! Kelimeler,resimler çarpık çurpuk görünüyomuş,bilgisayarda hazırlandığı gibi değil yani !Bende bunu sonradan farkettim.Bu durumun nasıl düzeleceği konusunda kalıcı bir fikri olan varsa tavsiye alabilirim.Ama ben şimdi geçici bir fikir vereyim.Ben bu duruma çare bulana kadar siz telefondan girdiğiniz zaman sayfanın en altında bulunan web sürümünü görüntüle yazısını tıklayın ,tıklayın ki aslında o kadar da kötü post hazırlamadığımı görünüz:) Zaten  Bloggerin yazı ve resim konusunda ki düzensizlik sorunu üst düzeyde!Bunu  birtek ben mi yaşıyorum bilmiyorum ama bazen post hazırlarken sinir küpüne dönüşüyorum.Yazıyı düzeltiyosun resim kayıyor resmi düzeltiyosun bakmışsın başka bir yerde çarpıklık oluşmuş beni bu durumdan kurtaracak,şu işi sırrını çözecek ve püf noktasını bilen arkadaşlar varsa lütfen fikir verin! Uzun süredir aklımdaydı nihayet içimi döktüm:D                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Şimdi rahatlamış bi şekilde gelelim salaş hırkamıza:) Aslında resimlerden de anlaşıldığı gibi kalıp üzerinde küçük bir oynamanın dışında çok fazla detay yok ama ben postlarımı,resimlerimi,hiç dikiş bilmeyenler için detaylı anlatmayı seviyorum...   Ön parçayı yaka kısmından aşağı genişlik vererek bir üçgen oluşturuyoruz,bu şekilde tuhaf bir parça ortaya çıkıyor:D bir nevi volan gibi duruyor.Bu arada ön parçayı kumaş katında değil,çift kat kumaşla biçiyoruz!!   Arka parçayı oldugu gibi çıkardık boyunu istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz...                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Kol takmayı birçok kişi omuz ve yan tarafları kapattıktan sonra yapıyor ama omuzları kapatıp tüm beden açıkken takmak benim daha çok kolayıma gitti....

                                                                                                           Kol ucuna bu manşeti niye yaptım hala bilmiyorum! Hakim yada savcı gibi görünmek için mi? Belki de o an için sadece atraksiyon yaşamak istedim:D   İşim yok iş arıyorum işte                                                                                                                                                        

                                                                                                                        Biraz kilolu mu gösterdi ne :D Yok yok bayağı kilolu gösterdi ama ben cok sevdim ne yalan söyleyeyim çok rahat bi hırka oldu.Bebek bekleyen anneler için de çok kullanışlı bir model ayrıca!                                                                                                                                                        

            

                                                                                                           Resim programlarında  efekt kullanmayı  seviyorum..   Bu programları da seviyorum:)      Acaba büyüyünce fotoğrafçı mı olsam?   :D                                                                                                                                       instagram /  nrc.kacar     
                                                                                                                                   
                                 

31 yorum:

  1. Bence de fotoğrafçı olmalısın :)) Blog yazıları konusunda ben de sıkıntılıyım. Bilgisayardan hazırladığım halde ya resimlerde ya da yazılarda sıkıntı yaşıyorum. Henüz bende çözümünü bulabilmiş değilim bulursan bana da haber ver. Böyle salaş modelleri ben de çok seviyorum. Ayrıca kilolu da göstermemiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunu yasayan tek ben degilmisim ya icim rahatladı ama bi cözüm bulmamız lazım aycancım olmadı duyuru filan yaparz ;D bir bilen cıkacaktır elbet:) ayrıca senin bu desteginle fotografcı olmaya karar verdim yaşım gelince;D

      Sil
  2. İyi günlerde giyinin,kolu öyle takma fikri de iyiymiş,siz farklı renkler kullanmayı seviyorsunuz sanırım (kol ve beden olarak )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı renkler kullanmayı seviyorum da bu mecburi oldu;D yazıya eklemeyi unutmusum bordo kumaş yetmeyince siyah yapmak zorunda kaldm.Kol takımı bu şekilde cok kolay oluyor böylelikle koldaki fazlalıgı farkedip omuza gelen kısmı pile yaparak yediriyorum ne çok seyi yazmayı unutmusum;) sevgiler

      Sil
  3. Hirka cok guzel olmus .ellerinize saglik.anlatim icinde tesekkurler.uygun bir kumas bulirsam bende denemek istiyorum bakalim ne zamana kismet olur.su an cepten bakiyorum bir sorun gorunmuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an bende cepten bakıyorum tıpkı anlattıgm gibi :D neyse bi care buluruz elbet.Anlatım faydalı olduysa ne mutlu basit bi model zaten yaparsınz elbet.. sevgiler

      Sil
  4. Ellerine saglik hirkanda anlatiminda cok guzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür edrim nilüfercim faydalı olduysa ne mutlu.sevgiler

      Sil
  5. salaş hırka için pratik bir yöntem teşekkürler size. kolu ben de böyle takıyorum çokta kolayıma geldi eskiden bedeni birleştirdikten sonra en son takardım kolu makineye çekmesi zahmetli oluyordu. hırka güzel olmuş hayırlı günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eskiden bende öyle yapıyordum o sekilde makine cekmesi gercekten zor oluyordu.cok tesekkur ederim sevgiler saadet hanım

      Sil
  6. Postta pek sorun görünmüyor. Anlatım da çok iyi:) ayrıca kilolu falan göstermemis merak etme. Eline sağlık güzel günler de giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim fatma hanim siz öyle diyorsanız öyledir:)

      Sil
  7. EVET PRATİK BİR ANLATIM
    KOLLARI BEN DE BU ŞEKİLDE TAKARIM KESİNLİKLE DAHA İYİ BİR YÖNTEM
    KOLLARI AYRI RENKTE BEN DE ÇOK KULLANIRIM
    VE KİLOLU DEĞİLSİN RAHAT OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri farkli kullanmayi cok seviyorum ama bu zorunlu oldu ama guzelde oldu tesekkur ederim guzel yorumunuz icin sebahat hanim :)

      Sil
  8. A iyi oldu bu.kollari ben de boyle takiyim artik.ben de tel den giriyorum gayet guzel bir post olmus.sorun goremedim ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bòyle tak tabi canım daha kolay oluyor faydam olduysa ne mutlu bana.Blog icin cözümleyici bir yorum gelmedi hala neva nur ben hala sorunlu görüyorum:D

      Sil
  9. evet kolu böyle takmak gerçekten çok daha basitmiş:)teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Faydam olduysa ne mutlu;) sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Güzel günlerde giyin ,kolu önce takma fikri çok hoşuma gitti.İlk diktiğim kıyafette deniycem.sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ben kolu böyle takamiyorum rica etsem ayrıntılı bir şekilde birlestirilmesini anlatabilir misiniz musait bir zamanınızda

    YanıtlaSil
  13. Tabiki büşra seve seve ;) uygun bi zamanda senin icin bir post hazırlayacagm sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Mrb. Ben bu bloğu yeni buldum ve cok sevindim. Ben de dikise gonul verenlerdenim. Evde kendimce ogrenmeye calisiyorum makinamla. Takıldığım yerlerde yardimci olurmusunuz acaba hic bi hilgim yok ve kendi kendime ogrenmeye calisiyorum.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba sümeyra tabiki anladıgım bi konu olursa seve seve yardımcı olurum

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim 😊😊 burda dergisi aldim kalip işinden anlamadim cikaramadim yani 😞😞kolayca anlayabilecegim bi kalip var mi tavsiye edeceginiz benim sikintimsu an kalip bulmak hic biryerde bulamiyorum yeni basladim kalipsiz olmuyor nettekileri nasil indirip uygulayabilirim anlamiyorum. 40 bedenim ben yardimci olursanız cok sevinicem 😊

    YanıtlaSil
  17. Bu arada ilk dikis denemelerimi yaptim bikac gun once bi kac yelek diktim kolsuz tunik tarzi ama kalip olmadan olmuycak sanırım 😞tavsiyeleriniz var mi ne yapabilirim kalisiz clisabikir miyim ya da nerden turkce anlaşılır temel kalip bulabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım burda dergisinin pratik dikis sayısını alırsan kalıplar daha sade verilmis ama normal burdalarin kalıp çıkarması karısık görünsede aslında kolaydır.su an anlataym desem resimsiz pek anlaşılmaz sen googleye burdadan kalıp nasıl çıkarılır diye yazarsan bircok anlatım çıkacaktır.Olmadı yine isin icinden çıkamazsan facebook sayfama özelden msj at ordan resimlerle anlatmaya calısırm

      Sil
    2. Ayrıca kalıpsız tabiki calısabilirsin buna pratik dikis deniyor.Bir bluzunu tsörtünü kumasin üzerine koyarak dikis payınıda ekleyip bicebilirsin

      Sil
  18. Bu arada ilk dikis denemelerimi yaptim bikac gun once bi kac yelek diktim kolsuz tunik tarzi ama kalip olmadan olmuycak sanırım 😞tavsiyeleriniz var mi ne yapabilirim kalisiz clisabikir miyim ya da nerden turkce anlaşılır temel kalip bulabilirim

    YanıtlaSil
  19. Dedigim gibi canm burdanin pratik dikis sayısı daha anlaşılır ama elindekiylede ögrenebilirsin türkce kalıp aramana gerek yok yani.Dikise dair'in facebook sayfasına msj at ordan yardımcı olurum.Resimlerle daha kolay anlatabilirim Çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim nrc hanım bende var burdanin pratik dikis sayisi ama anlayamadim ben ondan ☺☺faceden mesaj atayim en iyisi ben tamam cok teşekkürler 😊😊

      Sil