19 Ocak 2014 Pazar

Fermuar detaylı bluz

Burdanın dergilerinde ilk gözüme çarpan modellerden biri bu.Sayıyı şimdi hatırlamıyorum ama resimden bilirsiniz sanırım.Fermuar detaylarını oldum olası sevmişimdir.Sanırım o yüzden dikkatimi çekti bu model.                                                                                                                                                                                                                      Kalıbı kumaşa aktarıp,Ön parçanın tam ortasından fermuar uzunluğu kadar kestim.Potluk oluşmasın diye arayı hafif açtım ki fermuarımız rahat yerleşsin.Tabi ki önce elimde teyel yaptım.
                                                                                                                                          Fermuarın üzerine gelecek biyeleri de elim de hazırlayıp teyelleyerek direk fermuarın üzerinden diktim.Model de etek ucuna parça eklenmemiş ama ben kol ve etek ucuna da biye yapıp diktim.

                                                                                                                  Yıkanıp ütülenmeden önceki son hali.Üzerinde kalan ipliği bile farketmeden resimlemişim.Ayrıca sonradan farkettiğim bir ayrıntı da kollarda uçlara doğru genişleme var aslında daraltmayı düşünüyordum ama sonradan bu haliyle hoşuma gitti.



   
                                                                             

6 yorum:

  1. Çok hoş olmuş. Biyeleri de yakışmış. Eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. vaavv çok iyi yaa, ellerine sağlık. benim fermuarla hala aram iyi değil

    YanıtlaSil
  3. Fermuarla falan uğraşmak hoşuma gidiyo benim:) teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. Kız sen ne zaman yayın yaptın da ben kaçırdım. Kuzum harika olmuş ve iyi ki kollarda biye kullanmışsın güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil