9 Mart 2014 Pazar

Pantolon kalıbından çizgili eşofman

 Burdanın dergilerinde şöyle pratik bir eşofman kalıbı bulamadım.En azından benim elimde ki dergilerde yok.Elimde çıkarılmış hazır bir kalıp var zaten.Burada ki pantolon.Kalıptaki fermuarı iptal ettim.Eşofman dedik ya! Rahat olsun istiyorum.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
                                                   Cep torbalarında astar kullanmayı sevmiyorum.Ya kendi kumaşından yada üstte ki resim de olduğu gibi farklı bir kumaştan.Cep torbalarını eski eteğimden kalma gri kumaşlardan kestim.Neden böyle yaptım? Çünkü seviyorum küçük detayları! Cep girişi farklı renkte olduğu zaman daha hoş görünüyor bana göre.


                Bel bandını biraz kalın yapmışım sanki ama bi problem oluşturmadı.                 

 Eşofmanımız budur arkadaşlar.Gayet rahat hoşuma giden bir parça oldu.Aynı kalıpla birçok model çıkartmayı planlıyorum.Görüşmek dileğiyle...                                                                                                          
                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder