28 Nisan 2014 Pazartesi

Dikiş Dünyam'ın elbise etkinliği vaar

 Çok sevdiğim,her zaman desteklerini benden esirgemeyen blogger arkadaşım,dikiş dünyam bloğunun sahibesi Fatma hanım'ın elbise dikelim etkinliğine katılıyorum arkadaşlar.Yaz için süper bir fikir.Bizim de uçuş uçuş elbiselerimiz olacak:) Katılmak isteyenler linkten detayları inceleyebilir.Buyrunuz:)                                                                                                                                          
                     

4 yorum:

  1. hangi elbiseyi dikeceksin :)

    benim diktiğim bu http://yakaignesi.blogspot.com.tr/2014/04/elbise-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  2. Kumaşım hazır ama modele henüz karar vermedim.Dergileri bi karıştırırım kendime göre kolay bişeyler vardır elbet:) Bu arada senin elbiseni gördüm üstteki modeli dikmişsin çok güzel olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  3. beğenmene sevindim.acele etme haziran ın ilk haftası yapılacakmış.ben mayısın ilk haftası anlamıştım.:)

    YanıtlaSil
  4. Oo daha zaman varmış acele etmeyelim:) Yine de kalıpları bi gözden geçireyim ben

    YanıtlaSil